سوالات زیادی درباره هزینه های تولید محتوای متنی مطرح است. شما با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید تعرفه و قیمت های مختلفی را مشاهده کنید که هر شرکتی بنا بر شرایط خود آن را تعیین کرده است و بعضا قیمت ها باهم تفاوت های زیادی دارند. تولید محتوای متنی انواع مختلفی دارد،
بنابراین هزینه هر کدام نسبت به مقتضیات مراحل تولید، با هم متفاوت است و نمیتوان یک فرمول کلی را برای تمامی آنها ارائه داد.
اما هزینه های تولید محتوای متنی بر چه اساسی تعیین می شوند؟ خوب برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم انواع مختلف تولید محتوای متنی، اهداف و ملزومات متفاوتی دارند که به تبع آن هزینه های متفاوتی را میطلبند. بنابراین باید به صورت جداگانه آن ها را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.
تولید محتوای متنی یکی از مهمترین و اصلی ترین انواع تولید محتوا است. میتوان گفت تمامی رسانه های اینترنتی به محتوای متنی نیازمند هستند.
به طور کلی میتوان گفت هر آنچه به قصد انتقال پیام نوشته و تولید میشود یک محتوای متنی محسوب میشود. تولید محتوای متنی برای تمامی وبسایت ها و شبکه های اجتماعی دارای اهمیت زیادی است زیرا موتورهای جستجوگر بر اساس محتواهای متنی این رسانه ها است که مخاطبان را به سوی آنها راهنمایی می کنند.
ببینید تولید محتوای اینستاگرام
اما خود محتوای متنی انواع مختلفی دارد:
اینها همگی به نوعی با تولید محتوای متنی درگیر هستند و بدون محتوای متنی چندان کاربردی ندارند. باز هم باید گفت بر اساس نیاز و هدف هر کدام از آنها، هزینه تولید محتوای متنی متغییر خواهد بود.
تولید محتوای متنی بر اساس روش تولید به سه دسته زیر تقسیم میشوند:
بنابراین بسته به موضوع محتوای مورد نظر، یک تولید کننده محتوای متنی قبل از اینکه اقدام به نوشتن کند ممکن است لازم باشد ترجمه کند، تحقیق کند و یا حتی آزمایش کند.
از طرفی یک محتوای متنی مناسب برای وبسایتهای اینترنتی، باید برای موتورهای جستجوگر بهینه شده باشد. این امر نیازمند توجه و تحقیق کلمات کلیدی است. اگر میخواهید خصوصیات یک محتوای متنی مناسب برای گوگل را بدانید سری به مقاله تولید محتوا بهینه شده برای گوگل چیست بزنید. همچنین پیشنهاد می کنم برای دانستن اهمیت سئو در تولید محتوا، حتما مقاله ۲۲ نکته در تولید محتوا بر اساس سئو را به طور کامل مطالعه کنید.
هزینه ها و تعرفههای انواع تولید محتوای متنی بر اساس عوامل زیر مشخص میشود:
زبان محتوا
زمینه تخصصی محتوا
تعداد کلمات
معمولا پس از در نظر گرفتن تمامی جوانب کار، هزینه های تولید محتوای متنی در نهایت به صورت کلمه ای محاسبه و به مشتری پیشنهاد میشود.
همچنین با پیشنهاد پکیج های تولید محتوای متنی، مشتری کار راحتتری در انتخاب سفارش خود خواهد داشت. این پکیج ها معمولا به صورت ماهیانه و بر اساس تعداد کلمات هر مقاله مشخص می شوند. به عنوان مثال نمونه پکیج های پیشنهادی لایو تایپ را برای تولید محتوای متنی در لینک زیر مشاهده می کنید.
Ali
با عرض سلام
برای تولید محتوا به زبان عربی در اینستگرام چگونه حساب میشه